Lengyelország

by dexter 31. December 2018 09:53

2018-12-22 16.51.54Idén Petrával Lengyelországban karácsonyoztunk. Mivel a saját családom nem tervezett velünk karácsonyozni, így könnyű döntés volt. A Zseppelin utazási irodával mentünk, egy 4 nap 3 éjszakás kirándulásra. Besztercebányán belváros nézés volt (bezárt nyilvános wc-vel, wááá), voltunk a wieliczkai sóbányában, amit hihetetlenül élveztem. És meglepő módon tökéletesen kaptam levegőt, amíg lenn voltunk. Maga a túra 2.5 óra, és brutál szép sószobrok vannak lenn, és egy komplett, működő kápolna is. A fő célpont Krakkó volt, itt volt a szállásunk is. Itt a karácsonyi belvárosban időztünk sokat, templomokat, várakat, egyetemet néztünk, Schindler gyárának a régi kapuját. Aznap jól meg is fáztam, mert bár 6 fok volt, de brutális hideg szél. Utolsó nap Zakopane volt egy 2 órára az úticél, itt végre volt tisztességes mennyiségű hó, amit Petra nagyon várt. És végre így hasznát tudtuk venni az út előtt vett bakancsainknak. Remek kis kirándulás volt, sok szépet láttunk.