Nyaralás vol1

by dexter 11. August 2016 05:25

Hétfőn és kedden kirándulni voltunk öcsémmel. Sástón kezdtük, itt tulajdonképpen csak maga a tó ami látványosság, meg a kilátó, de oda én fel nem megyek. Nem is a magassággal van baj, hanem a csigalépcsővel, mert beleszédülök mire felérek. Ott kajáltunk egy jót, majd irány az Oxigén Adrenalin park. 8 éve már voltunk ott, sokat változott. Van haditechnikai kiállításuk, erdei labirintus (ahol szerintem el is tévedtünk), és vízi gömböc. Bobozásnál megkérdeztem a csajt hogy sportkamerát lehet-e vinni. Azt mondta hogy ha nem félek hogy elhagyom, akkor nyugodtan. Ami kicsit negatív, hogy kőpengőt kell váltani a helyszínekhez, és azt nem váltják vissza.  Szállásunk Mátrafüreden volt, a Füred hotelben. Ez egy kisebb, családias placc, finom reggelivel, és tök aranyos recepciós csajjal :) Délután még megnéztük a Kozmáry kilátót, este pedig jakuzzi és szauna. Másnap reggel tovább indultunk Parajdra a kocsimúzeumhoz, majd pedig a siroki várba. Itt egy kicsit elkeveredtünk, mert nekem persze a GPS-re kell hallgatnom az “arra van a vár, te paraszt” sárga táblák helyett. Hát oda elég volt felmászni, viszont érdekes volt, főleg a barlangok benne. Tovább Egerszalókra, ahol a sódombot akartam látni. Egész jó, meg ez is ki van pipálva akkor a bakancslistáról. Bár kicsit bántam, hogy elölről csak a közvetlen mellé húzott fürdőből lehet normálisan megnézni, “csak úgy” nem. Zárásként pedig a demjéni barlangfürdőben csobbantunk vagy 2 órát.